کد خبر: 16443
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 شهریور 1393 - 15:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

افتتاح بخش کودک کتابخانه شهید مطهری مهریز

      همزمان با هفته دولت، بخش کودک کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز صبح امروز سه‌شنبه 4 شهریور با حضور فرماندار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
افتتاح بخش کودک کتابخانه شهید مطهری مهریز

 

به گزارش لیزنا، سیدمحمد رستگاری، فرماندار مهریز در آیین افتتاح بخش کودک کتابخانه شهید مطهری ضمن تبریک روز کارمند به مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران مهریزی، اظهار داشت: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید در جامعه نهادینه شود و وظیفه دست‌اندرکاران این امر، فراهم نمودن شرایط مساعد برای اهل مطالعه در کتابخانه‌های عمومی و ترغیب شهروندان به مطالعه مفید است.

 

وی ابراز امیدواری کرد تلاش صادقانه کتابداران خدوم مهریزی باعث افزایش عضویت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان شود.

 

سعید قریشی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز نیز در این مراسم گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های شهرستان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر 11 باب کتابخانه عمومی در شهرستان مهریز دایر است که از این تعداد 6 کتابخانه شهری و 5 باب نیز نیز روستایی است.

 

وی افزود: زیربنای کتابخانه‌های شهرستان مهریز 4 هزار و 625 مترمربع است و هم اکنون 5 هزار و 145 نفر نیز عضو کتابخانه‌های عمومی این شهرستان هستند.

 

گفتنی است، کتابخانه‌ عمومی شهید مطهری مهریز شهریورماه سال گذشته با حضور دبیرکل اسبق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به بهره‌برداری رسید.a

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: