کد خبر: 16449
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 11:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

هفتمين نمايشگاه كتاب زنجان افتتاح می شود

      دويست و شصت و يكمين نمايشگاه كتاب استاني و هفتمين نمايشگاه كتاب استان زنجان پنج­شنبه 6 شهريور ماه در محل دائمي نمايشگاه­هاي بين­المللي اين شهر افتتاح مي ­شود.
هفتمين نمايشگاه كتاب زنجان افتتاح می شود

 

به گزارش لیزنا، در اين نمايشگاه تعداد 375 ناشر و نمايندگي نشر جديدترين آثار خود را در حوزه­هاي مختلف در 290 غرفه و با ارائه بيش از 28 هزار و ششصد عنوان كتاب عرضه مي­نمايند. براي اين نمايشگاه مبلغ 350 ميليون تومان بن الكترونيكي خريد كتاب در نظر گرفته شده كه از طريق بانك صادرات به علاقمندان عرضه مي ­گردد.

 

برنامه ­هاي فرهنگي و هنري شهرستان­هاي استان؛ كارگاه­هاي آموزشي كارآفريني؛خانه و خانواده؛داستان نويس؛ جلسات شعرخواني و سخنراني؛ جلسات نقد و بررسي؛ جنگ شادي كتاب و كودك؛ ايستگاه نقاشي و مسابقات كتابخواني براي كودكان از جمله برنامه ­هاي در نظر گرفته شده براي اين نمايشگاه است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومي مؤسسه نمايشگاه­هاي فرهنگي ايران، هفتمين نمايشگاه كتاب استان زنجان از 6 تا 12 شهويور ماه در محل دائمي نمايشگاه­هاي بين­ المللي اين شهر برپاست و از ساعت 16 تا 22 پذيرايي علاقه­­ مندان به كتاب و كتابخواني است.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: