کد خبر: 16456
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 شهریور 1393 - 15:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان تفت

      به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و استفاده مردم از خدمات دولتی عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان تفت به صورت رایگان صورت می پذیرد.
عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان تفت

 

به گزارش لیزنا،هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند تا تاریخ 8 شهریور به کتابخانه های عمومی شهرستان تفت مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.samanpl.ir کتابخانه مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام خود را انجام داده و پس از مراجعه به کتابخانه و ارائه مدارک لازم کارت خود را دریافت نمایند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت در خصوص اجرای عضویت سراسری در کتابخانه های عمومی کشور و رونمایی از این کارت در هفته دولت در شهرستان تفت خبر داد و گفت: این کارت که تحت عنوان کارت رویش در کتابخانه های استان شناخته می شود در هفته دولت در این شهرستان رونمایی شد و متقاضیان می توانند با ثبت نام در کتابخانه های شهرستان درخواست خود را مبنی بر صدور این کارت ثبت نمایند و از خدمات کلیه کتابخانه های کشور استفاده نمایند.

 

وی در ادامه گفت: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی باعث رشد اعضاء کتابخوان در کتابخانه ها و همچنین در اختیار قرارگرفتن خدمات عمومی به صورت رایگان و ایجاد و توسعه رشد علمی در شهرستان از نتایج آن خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: