عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی شهرستان تفت

 

به گزارش لیزنا،هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند تا تاریخ 8 شهریور به کتابخانه های عمومی شهرستان تفت مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.samanpl.ir کتابخانه مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نام خود را انجام داده و پس از مراجعه به کتابخانه و ارائه مدارک لازم کارت خود را دریافت نمایند.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تفت در خصوص اجرای عضویت سراسری در کتابخانه های عمومی کشور و رونمایی از این کارت در هفته دولت در شهرستان تفت خبر داد و گفت: این کارت که تحت عنوان کارت رویش در کتابخانه های استان شناخته می شود در هفته دولت در این شهرستان رونمایی شد و متقاضیان می توانند با ثبت نام در کتابخانه های شهرستان درخواست خود را مبنی بر صدور این کارت ثبت نمایند و از خدمات کلیه کتابخانه های کشور استفاده نمایند.

 

وی در ادامه گفت: عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی باعث رشد اعضاء کتابخوان در کتابخانه ها و همچنین در اختیار قرارگرفتن خدمات عمومی به صورت رایگان و ایجاد و توسعه رشد علمی در شهرستان از نتایج آن خواهد بود.