کد خبر: 16461
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 شهریور 1393 - 14:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

طبقه فوقانی کتابخانه روح الامین گرگاب افتتاح شد

در هفته دولت طبقه فوقانی کتابخانه عمومی روح الامین گرگاب شهرستان شاهین شهر که توسط شهرداری گرگاب احداث و به اداره کل کتابخانه های عمومی استان واگذار شده افتتاح شد.
طبقه فوقانی کتابخانه روح الامین گرگاب افتتاح شد

 

 

به گزارش لیزنا، در این مراسم که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد شهردار گرگاب اظهار داشت: طبقه دوم کتابخانه در فضایی به وسعت 300 مترمربع احداث شده که برای برگزاری کلاس های فرهنگی، قرآنی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

یدالله مومن زاده در خصوص ساماندهی فضای سبز و محوطه کتابخانه نیز افزود: فضای بیرونی کتابخانه به مساحت 750 مترمربع ساماندهی شده است.

 

وی اعتبار هزینه شده در این پروژه ها را مجموعا 180 میلیون تومان عنوان کرد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، فرماندار شاهین شهر و میمه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ایجاد فضای های لازم مثل کتابخانه در شهر امری ضروری است افزود: مردم نیز باید از این فضاها به نحو مطلوب استفاده کنند و استقبال مردم باعث تشویق مسئولین در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: