کد خبر: 16464
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 06 شهریور 1393 - 19:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بخش استان‌شناسی در کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد افتتاح شد

بخش استان شناسی کتابخانه عمومی امام علی(ع) چهارشنبه 5 شهریورماه همزمان با هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی  فرماندار یزد، افتتاح شد.
بخش استان‌شناسی در کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد افتتاح شد

 

 

به گزارش لیزنا، "مصطفی سالاری" معاون فرماندار یزد در آیین افتتاح این بخش گفت: امیدواریم افتتاح بخش استان‌شناسی در این کتابخانه، زمینه‌ساز معرفی ظرفیت‌های خوب استان در ابعاد مختلف فرهنگی و گردشگری باشد.

 

وی افزود: استان یزد با غنای فرهنگی و منحصر به فردی که دارد می‌تواند همواره به عنوان الگویی شایسته در سطح کشور مطرح باشد.

 

معاون فرماندار یزد در ادامه، به بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه نظیر مخزن، بخش کودک، مرکز اینترنت و اطلاع رسانی و همچنین کتابخانه تخصصی نابینایان پرداخت.

 

دیدار و گفتگو با کتابداران و استماع نظرات و انتقادات آنها از دیگر برنامه‌های بازدید سالاری از کتابخانه عمومی امام علی(ع) یزد بود.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در حاشیه بازدید معاون سیاسی امنیتی  فرماندار یزد از کتابخانه امام علی(ع)، کارت عضویت سراسری کتابخانه‌های عمومی یزد از سوی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان یزد به وی اهدا شد.

 

گفتنی است، بخش مستقل استان‌شناسی کتابخانه عمومی امام علی(ع) با بیش از 300 عنوان کتاب در زمینه‌های مرتبط با آداب و رسوم، جغرافیا، فرهنگ، ارتباطات و معرفی فرهیختگان استان یزد آماده ارائه خدمت مراجعان است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: