کد خبر: 16467
تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 - 06:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

19 پیشکسوت و کارآفرین به دور نهایی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ راه یافتند

13پیشکسوت و 6 کارآفرین برتر حوزه چاپ به دور نهایی داوری‌های چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ راه یافتند.
19 پیشکسوت و کارآفرین به دور نهایی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ راه یافتند

 

 

به گزارش لیزنا، محمودرضا برازش با ذکر این خبر گفت: با شروع چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ طی نامه‌ای از تمامی استان‌ها درخواست شد تا پیشکسوتان و کارآفرینان استانی خود را به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ اعلام کنند.

 

وی افزود: استان‌ها از این طرح استقبال خوبی کردند و 109 پیشکسوت و 51 کارآفرین از استان‌های کشور به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ معرفی شدند. 

 

برازش درباره روند کارشناسی برای انتخاب پیشکسوتان و کارآفرینان این دوره از جشنواره گفت: برای انتخاب پیشکسوتان و کارآفرینان آیین‌نامه خاصی وجود دارد. 

 

پیشکسوتان باید بیش از 60 سال سن داشته باشند و 30 سال در حوزه چاپ به فعالیت پرداخته باشند. در بخش کارآفرینان نیز بیشتر تلاش شد تا از افراد خلاق در حوزه چاپ که در اشتغال‌زایی و موضوع اقتصاد مقاومتی ابتکاراتی داشتند، تقدیر به عمل آید.

 

وی افزود: پس از برگزاری آخرین جلسه کمیته انتخاب پیشکسوتان برتر صنعت چاپ 13 پیشکسوت و 6 کارآفرین برتر به دور پایانی کارشناسی‌ها رسیدند. برای انتخاب پیشکسوت و کارآفرینان برتر پالایش دیگری انجام خواهد شد و تلاش می‌شود در چند روز آینده افراد برگزیده اعلام شوند.

 

بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ، آخرین جلسه کمیته انتخاب پیشکسوتان برتر صنعت چاپ روز سه‌‌شنبه (4 شهریورماه) در اتحادیه لیتوگرافان تهران برگزار شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: