کد خبر: 16477
تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 - 22:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تجلیل از خبرنگاران توسط اداره کتابخانه های نجف آباد

نشست خبری و آیین تجلیل ازخبرنگاران و اصحاب رسانه و فعالان عرصه خبر و مطبوعات در محل اداره کتابخانه های شهرستان نجف آباد برگزار گردید.
تجلیل از خبرنگاران توسط اداره کتابخانه های نجف آباد

 

 

مرتضی احمدیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نجف آباد در این مراسم با خطیر و پردردسر خواندن حرفه خبرنگاری و مطبوعات و کار در رسانه ها، ضمن بیان برخی از کج سلیقگی ها و کم لطفی های اخیر توسط بعضی از مسئولین نسبت به جامعه خبری کار خبرنگاران را به عنوان نوعی رسالت مطرح نموده و انتقال خبر و اطلاعات درست به مردم را به عنوان سایه پیغمبری بیان کرد.

 

احمدیان همچنین در ادامه با اشاره به فعالیتهای یکساله خود در نهاد کتابخانه های عمومی نجف‌آباد به اقداماتی همچون برگزاری مسابقات فرهنگی و افتتاح و نصب 3 دستگاه ایستگاه مطالعه با پتانسیل شارژ بالغ بر 80 هزار جلد کتاب جهت استفاده رایگان همشهریان نجف آباد اشاره کرد و مژده داد کتابخانه خیرساز در بخش مهردشت و روستای حسین آباد با ارزش بالغ بر 500 میلیون تومان در مهر ماه افتتاح شود.

 

وی در بخش دیگری از گزارش عملکرد خود، انتخاب اداره کتابخانه های نجف آباد به عنوان اداره برتر کشوری از نظر میزان پذیرش عضویت و انتخاب کتابخانه شیخ بهایی به عنوان رتبه اول کشوری و همچنین انتخاب کتابخانه شیخ بهایی به عنوان رتبه اول کشوری و اداره کتابخانه های نجف‌آباد به عنوان اداره برتر فرهنگی استان را ضمن تبریک به مردم با فرهنگ نجف آباد به عنوان بخشی از وظایف بی منت خود معرفی کرد.

 

احمدیان همچنین ضمن تشکر از شهرداران کهریزسنگ و گلدشت که در واریز سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی همکاری د اشته اند از عدم واریز سهم نیم درصد سایر شهرداری های شهرستان انتقاد نمود و مطالبات بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومانی از شهرداری ها را در پیشبرد اهداف کتاب، کتابخوانی و کتابخانه سازی موثر دانست و قول داد که در صورت واریز این بدهی ظرف مدت 1 سال تعداد  کتابخانه های نجف‌آباد را به استاندارد جهانی خواهد رساند که این استاندارد برای هر 5000 نفر یک کتابخانه می باشد.

 

در پایان این نشست احمدیان با اهدای لوح تقدیر از سوی دکتر یاوری مدیر کل کتابخانه های عمومی استان از خبرنگاران تقدیر و تشکر نمود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: