کد خبر: 16478
تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 - 22:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

جشن ملی صنعت چاپ 22 شهریور ماه برگزارمی‌شود

عضور شورای برنامه‌ریزی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ ازبرگزاری جشن ملی صنعت چاپ در 22 شهریور ماه سال جاری خبر داد.
جشن ملی صنعت چاپ 22 شهریور ماه برگزارمی‌شود



به گزارش لیزنا، امیرزاده ضمن اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌‌های انجام شده این جشن در تاریخ 22شهریور ماه در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.



وی افزود: در این جشن از پیشکسوتان عرصه چاپ تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین نمایندگان مجلس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان حوزه چاپ،چاپخانه‌داران و پیشکسوتان و اهالی رسانه در این جشن حضور خواهند داشت.



عضور شورای برنامه‌ریزی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ درباره زمان برگزاری این جشن گفت: امسال به دلیل تلاقی دهه کرامت با روز ملی صنعتچاپ و انجام هماهنگی‌های لازم جهت حضور شخصیت‌ها مجبور شدیم این جشن را در این زمان برگزار کنیم.



بر اساس اعلام ستاد اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ، امیرزاده با اشاره به برگزاری جشن صنعت چاپ در دیگر استان‌های کشور نیز گفت: امسال با مصوبه شورای سیاست‌گذاری جشن خانواده صنعت چاپ علاوه برتهران در ده استان دیگر نیز برگزار خواهد شد. مقدمات و برنامه‌های این جشن‌ها ازسوی استان‌های در حال پیگیری است و برنامه برخی از استان‌ها نیز اعلام شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: