کد خبر: 16480
تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 - 22:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

رشته چاپ در مراکز علمی و کاربردی اصفهان راه اندازی خواهد شد

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی گفت: با حمایت مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی رشته چاپ را در مراکز علمی و کاربردی استان اصفهان راه اندازی خواهیم کرد.
رشته چاپ در مراکز علمی و کاربردی اصفهان راه اندازی خواهد شد

 

 


به گزارش لیزنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی بااشاره به سفر مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اصفهان اظهار کرد: مهندس برازش در سفر به استان اصفهان از تعداد زیادی از چاپخانه‌های استان بازدید کردند و خوشبختانه نشست بسیار خوبی را نیز با اهالی و مسوولان صنعت چاپ استان داشتند.
 


وی در توضیح دستاوردهای این سفر گفت: با حمایت مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهزودی رشته چاپ را در مراکز علمی و کاربردی استان راه اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم دوره آموزش آکادمیک صنعت چاپ را به صورت کوتاه مدت و بلند مدت برگزار کنیم.


 
حجت الاسلام قطبی ادامه داد: باید روی بحث آموزش صنعت چاپ تمرکز کنیم زیرا اگر خواهان گسترش صنعت چاپ هستیم، موضوع آموزش آکادمیک یکی از زیرساخت های اصلی این صنعت است.
 


مدیرکل اداره ارشاد استان اصفهان درباره وضعیت صنعت چاپ استان اصفهان اظهار کرد: برخی مطبوعات و کارهای چاپی استان دیگر در اصفهان انجام می‌شود زیرا چاپخانه‌های بزرگ و مجهزی در استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند. در واقع می‌توان گفت که استان اصفهان در حوزه صنعت چاپ پس از تهران، قم و تبریز در مکان چهارم قرار دارد.


 
وی در ادامه افزود: درکنار این چاپخانه‌های بزرگ، چاپخانه های کوچکی نیز وجود دارند که به شیوه سنتی اداره می‌شوند و با مشکلاتی نظیر مالیات، ارزش افزوده، گرانی اجاره بها، انرژی ومواد اولیه دست و پنجه نرم می‌کنند. در جلسه با مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر این موضوع را پیگیری کردیم و امیدواریم که این مشکلات به سرعت برطرف شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: