کد خبر: 16482
تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 - 23:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

لزوم همکاری بیشتر مردم در بازگشت کتاب به ایستگاه های مطالعه خرسان جنوبی

  سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در استقبال از ایستگاه های مطالعه از لزوم همکاری بیشتر مردم در بازگشت کتاب به ایستگاه های مطالعه استان خبر داد.
لزوم همکاری بیشتر مردم در بازگشت کتاب به ایستگاه های مطالعه خرسان جنوبی

 

 

به گزارش لیزنا، محمود کاظم زاده تعداد ایستگاه های مطالعه فعال در استان را 10 ایستگاه ذکر کرد و افزود: از این تعداد 7 ایستگاه در شهرستان بیرجند و 3 ایستگاه در شهرستان های فردوس، قاین و طبس مستقر هستند.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی از توزیع بیش از 210 هزار جلد کتاب در ایستگاه های مطالعه استان از ابتدای آغاز طرح خبر داد و افزود: از این تعداد تنها حدود 105 هزار جلد به ایستگاه های مطالعه  استان عودت داده شده است.

 

کاظم زاده میزان برگشت کتاب در سال 92 را حدود 70 درصد ذکر کرد و با بیان اینکه استان خراسان جنوبی در بازگشت کتاب های ایستگاه مطالعه در رتبه ممتاز کشور قرار داشته است، گفت: بازگشت کتاب به ایستگاه های مطالعه استان در شش ماهه نخست 93 با کاهش 15 درصدی روبرو شده است.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به ماهیت ایستگاه های مطالعه به عنوان ساده ترین راه دسترسی آحاد مردم به کتاب، از شهروندان فرهنگ دوست استان خواست جهت استفاده ی بهینه از این طرح ملی کتب این ایستگاه ها را پس از مطالعه به یکی از ایستگاه های استان مستقر در اماکن عمومی عودت نمایند و یا در صورتی که تمایل به نگهداری کتاب را دارند هزینه کتاب را به شماره حساب های مندرج در پشت جلد واریز کنند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: