کد خبر: 16483
تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 - 23:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

در شهرستان آغاجاری بوستان مطالعه راه اندازی شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی از راه اندازی بوستان مطالعه در شهرستان آغاجاری در هفته دولت با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان، امام جمعه شهرستان آغاجاری، فرماندارشهرستان ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان خبر داد.
در شهرستان آغاجاری بوستان مطالعه راه اندازی شد

 

 

به گزارش لیزنا، نرگس موقرپور گفت: فضای اطراف کتابخانه عمومی شهید مدنی شهرستان آغاجاری با مشارکت شهرداری این شهرستان تبدیل به مکانی برای استفاده اعضاء کتابخانه عمومی با نام "بوستان مطالعه" شده است.

 

وی افزود: با همکاری شهرداری آغاجاری فضای سبز این منطقه بهسازی شده است و درختکاری، چمن کاری انجام شده است و همچنین  نصب آلاچیق، نیمکت  و تابلو بوستان مطالعه توسط شهرداری آغاجاری این مکان را به فضایی مناسب برای استفاده دوستداران مطالعه ، تبدیل نموده است.

 

موقرپور در ادامه افزود: طرح بوستان مطالعه در شهرستان به منظور جذب عموم مردم شهرستان آغاجاری به مطالعه، کتابخوانی و کتابخانه های عمومی  که در نهایت افزایش شاخص سرانه مطالعه را به دنبال دارد توسط اداره کتابخانه های عمومی با همکاری و مشارکت شهرداری انجام شده است.

 

وی افزود: نصب آلاچیق، نیمکت و چمن کاری توسط شهرداری، فضای بی روح اطراف کتابخانه را در حال حاضر به محیطی جذاب، دلنشین ، زیبا و قابل استفاده برای دوستداران مطالعه تبدیل نموده است که بسیار مورد توجه مردم شهرستان قرار گرفته است.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آغاجاری افزود: شهرداری شهرستان آغاجاری یک شهرداری فرهنگی و فرهنگ دوست می باشد که همکاری های بسیار خوبی را با کتابخانه های عمومی دارد و برنامه های مختلف فرهنگی از جمله طرح بوستان مطالعه، برنامه های مناسبتی، برنامه های علمی و فرهنگی و... با همکاری این شهرداری و شورای شهر در شهرستان انجام می شود و پرداخت به موقع نیم درصد که ها منبع درآمدی کتابخانه های عمومی می باشد نیز از دیگر اقدامات بسیار خوب شهرداری آغاجاری می باشد.

 

موقرپور در پایان گفت: لازم به ذکر است با فراهم آوری زیرساخت های لازم فضاها و شرایط مطلوب و غنی سازی مخزن کتابخانه ها استقبال از کتابخانه های عمومی را می توان تقویت نمود و فرهنگ مطالعه مفید را گسترش داد که در این راستا نیز از ابتدای سال جاری تعداد 1000نسخه کتاب اهدایی از سوی خیرین به مخزن کتابخانه شهید مدنی افزوده شده است. 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: