کد خبر: 16485
تاریخ انتشار: شنبه, 08 شهریور 1393 - 23:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تسهیل در خدمت رسانی به نابینایان در کتابخانه های عمومی مشهد کلید خورد

امیرالله شمقدری از بهره برداری بخش جدید نابینایان کتابخانه دکتر علی شریعتی،  برای خدمت رسانی به نابینایان در هفته دولت خبر داد.
تسهیل در خدمت رسانی به نابینایان در کتابخانه های عمومی مشهد کلید خورد

 

 

به گزارش لیزنا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از تسهیل در خدمت رسانی به نابینایان در کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد به مناسبت هفته دولت خبر داد. شمقدری گفت: کتابخانه دکتر علی شریعتی که دارای بخش های متنوع مرجع، دیداری و شنیداری، نشریات، کودک و نوجوان و تحکیم سواد می باشد که بخش نابینایان این کتابخانه با همت مسئول و کتابدار این کتابخانه با قدمت، به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، تجهیز کتابخانه دکتر شریعتی را با هدف تجهیز یک کتابخانه در مرکز شهرستان مشهد ویژه نابینایان و کم بینایان خواند و از تحقق افزایش مطلوبیت خدمت رسانی به این عزیزان در کتابخانه های سها الورود خبر داد.

 

گفتنی است، کتابخانه دکتر شریعتی واقع در خیابان امام خمینی مشهد مقدس جنب اداره کل آموزش و پرورش استان، علاوه بر داشتن 38 هزار نسخه کتاب ، دارای کتاب های بریل و همچنین بانک اطلاعاتی با ظرفیت بیش از 2500 عنوان کتاب گویا در حال خدمت رسانی به عموم مردم و بویژه نابینایان و کم بینایان می باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: