کد خبر: 16518
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 15:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

فراخوان مسابقات علمی جشنواره صنعت چاپ هفته آینده اعلام خواهد شد

      محمد حسن فکری، رییس بخش مسابقات علمی جشنواره صنعت چاپ گفت: آماده برگزاری باشکوه مسابقات علمی صنعت چاپ هستیم و به زودی فراخوان مسابقات را اعلام خواهیم کرد.
فراخوان مسابقات علمی جشنواره صنعت چاپ هفته آینده اعلام خواهد شد

 

به گزارش لیزنا،  محمد حسن فکری با اشاره به برنامه‌های کمیته علمی مسابقات برای چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ اظهار کرد: تمامی افرادی که کتاب، مقاله و پژوهش در زمینه صنعت چاپ دارند می‌تواند بعد از اعلام فراخوان، آثار خود را برای شرکت در مسابقات ارسال کنند.

 

وی درباره معیارهای آثار چاپی گفت: موضوع کتاب‌های ارسالی حتما باید مرتبط با صنعت چاپ بوده و زمان چاپ آن از سال 89 به بعد باشد. همچنین مقالات و پژوهش‌های ارسالی باید در نشریه‌ای معتبر به چاپ رسیده باشند.

 

فکری با اشاره به فعالیت‌های کمیته مسابقات علمی جشنواره صنعت چاپ اظهار کرد: اعضای کمیته مسابقات علمی جشنواره صنعت چاپ در روزهای گذشته چندین جلسه‌ را برگزار کرده‌اند و در حال تهیه فرم‌های ارزیابی مسابقات هستند.

 

رییس بخش مسابقات علمی جشنواره صنعت چاپ درباره زمان اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات علمی گفت: پس از اعلام فراخوان مسابقات که در هفته آینده انجام خواهد شد، داوری را آغاز و در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ از برگزیدگان تقدیر خواهیم کرد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: