کد خبر: 16523
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 شهریور 1393 - 16:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی دکتر واحد تفت

      بخش کودک کتابخانه عمومی دکتر واحد شهرستان تفت صبح یکشنبه 9 شهریور با حضور معاون فرماندار، شهردار و جمعی از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان افتتاح شد.
افتتاح بخش کودک کتابخانه عمومی دکتر واحد تفت

 

به گزارش لیزنا، ناصر دهقانی، معاون فرماندار تفت، در آئین افتتاح این بخش گفت: با توجه به رشد روزافزون رسانه‌های جمعی و وسایل الکترونیکی در بین کودکان و نوجوانان، تجهیز و راه‌اندازی بخش ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه‌ها کمک بسیاری به انس و گرایش کودک به کتاب و کتابخوانی می‌کند.

 

هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت نیز در این مراسم اظهار داشت: این بخش با اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال تجهیز و آماده بهره‌برداری شد و هم‌اکنون 3 هزار و 500 جلد کتاب برای رده‌های مختلف سنی کودک و نوجوان در بخش کودک کتابخانه دکتر واحد فراهم است.

 

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده است با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کلاس‌های قصه‌گویی و نقاشی در بخش‌های کودک موجود در کتابخانه‌های تفت دایر شود.

 

قاسمی در پایان از همکاری شهردار تفت و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهر به دلیل کمک در راه‌اندازی و تجهیز بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی قدردانی کرد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: