کد خبر: 16643
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 شهریور 1393 - 15:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه آثار چاپی در روز جشن صنعت چاپ

      مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  از برگزاری نمایشگاه آثار چاپی در روز برگزاری جشن صنعت چاپ خبر داد. 
برگزاری نمایشگاه آثار چاپی در روز جشن صنعت چاپ

 

به گزارش لیزنا، محمودرضا برازش با اشاره به برگزاری چهاردهمین جشن صنعت چاپ در تاریخ 22 شهریور ماه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جشن صنعت چاپ  برپایی نمایشگاهی از آثار چاپی برگزیدگان سال‌های گذشته است. 

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه، روز شنبه 22 شهریورماه و همزمان با جشن صنعت چاپ در راهرو تالار وحدت برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این مراسم می‌توانند از آثار برگزیده سال‌های گذشته بازدید کنند.

 

مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: امیدوارم که با حمایت از واحدهای برگزیده بتوانیم شرایط را برای یک فضای رقابتی سالم فراهم کنیم.

 

گفتنی است، چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ ایران، 22 شهریورماه و با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: