کد خبر: 16644
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 شهریور 1393 - 20:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

جشنواره صنعت چاپ هدفمند پیش‌ می‌رود

بابک عابدینی، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گفت: جشنواره صنعت چاپ در سال‌های گذشته موفق عمل کرده و هدفمند پیش رفته است. 
جشنواره صنعت چاپ هدفمند پیش‌ می‌رود

 

 

به گزارش لیزنا، رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران توجه به صنعت چاپ را امری ضروری دانست و گفت: در سال اخیر دولت متوجه اهمیت صنعت چاپ شده است و نامگذاری روز ملی صنعت چاپ و برگزاری جشنواره نیز به همین دلیل است. خوشبختانه جشنواره صنعت چاپ در سال‌های گذشته با اهداف مشخصی به مسیر خود ادامه داده است که این نشان از تدبیر مسئولان دارد.

 

 

وی ادامه داد: هدفمندی در هر حوزه‌ای باعث می‌شود تا کارها بر اساس یک سری اصول خاص جلو رود اما این هدف‌ها بعد از مدتی باید گسترش یابد تا شاهد پیشرفت در آن حوزه باشیم. به شخصه اعتقاد دارم که جشنواره صنعت چاپ با یک هدف عالی و مشخص جلو می‌رود اما می‌توان برنامه‌های جدیدی مانند تقدیر از صادرکننده برتر را نیز به آن اضافه کرد. با افزودن چنین بخش‌هایی به جشنواره انگیزه و رقابت در بخش صادرات پدید می‌آید.

 

 

بابک عابدینی با اشاره به وضعیت صنعت چاپ کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه سایر صنایع به چاپ وابسته هستند و در رکود به سر می‌برند، صنعت چاپ نیز با کمبود کار مواجه است و حجم تولید مانند گذشته نیست.

 

 

وی ادامه داد: یکی از راه‌های حمایت دولت از صنعت چاپ کاهش تعرفه‌های موجود است. باتوجه به شرایط حاکم بر بازار، پرداخت این هزینه‌ها برای چاپخانه‌داران کمی سنگین است و باید تغییراتی در میزان تعرفه‌ها داده شود.

 

 

شایان ذکر است، چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ ایران، 22 شهریورماه و با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: