کد خبر: 16660
تاریخ انتشار: شنبه, 22 شهریور 1393 - 21:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بیانیه کمیته انتخاب پیشکسوت‌ها و کارآفرینان چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ

  کمیته انتخاب پیشکسوت ها و کارآفرینان چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ بیانه‌ای درباره انتخاب پیشکسوت ها این دوره از جشنواره منتشر کرد.
بیانیه کمیته انتخاب پیشکسوت‌ها و کارآفرینان چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ

 

 

به گزارش لیزنا، در متن این بیانیه آمده است:

 

 با تاییدات حضرت حق، و با آگاهی از مسئولیت و اثرات انتخاب افراد پیشکسوت برای معرفی در مناسبت روز ملی صنعت چاپ، کمیته انتخاب که متشکل از پیشکسوت ها صنعت چاپ کشور است، یکصد و شصت پیشکسوت در کل استان‌ها را، که الحق همه آن‌ بزرگواران اسوه گرانقدر کشورند، با توجه به پیشنهادهای دریافت شده از تشکل‌ها، صنوف، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های کشور و بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی، برگزیدند.

 

کمیته انتخاب پیشکسوت ها عمیقا بر این باور است که اصل اخلاق در امر انتخاب رعایت شده است و حتی المقدور از پرداختن به حواشی و گزینش‌های سلیقه‌ای پرهیز گردیده است.

 

نخست، کمیته انتخاب با بررسی و مطالعه‌ی همه جانبه شرح حال ارسالی پیشکسوت ها و رعایت اصول اخلاقی، بر اساس شاخص‌های نحوه انتخاب، عزیزانی را معرفی نموده است. در مرحله بعد، ویژگی‌های شغلی، سابقه‌ی فعالیت در این حوزه، سن و اخلاق، در نظر گرفته شده است. سرانجام، چهارده نفر از آن بزرگواران به یاد و یمن چهارده معصوم علیهم السلام، به مرحله‌ی نهایی گزینش رسیده‌اند.

 

امید است این انتخاب، جسم و جان جامعه‌ی فرهنگی صنعت چاپ کشور را اعتلا، صفا و جلاء بخشید تا در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن جوانان کارآمد عرصه‌ی صنعت و رسانه‌ی چاپ باشیم، هر چه گسترده‌تر، در احیای فرهنگ اخلاقی تلاش نماییم و در جای جای کشور اسلامی‌امان از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شویم.

 

رئیس کمیته انتخاب پیشکسوت ها و کارآفرینان

حسین علی متین رضا

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: