کد خبر: 16664
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 شهریور 1393 - 08:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

واگذاری ساختمانی جهت احداث کتابخانه عمومی در ایذه

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه از واگذاری یک باب ساختمان جهت راه اندازی کتابخانه عمومی در دهستان سادات حسینی خبر داد.
واگذاری ساختمانی جهت احداث کتابخانه عمومی در ایذه

 

به گزارش لیزنا، نادر مرادی فر با اعلام این خبر گفت: یک باب ساختمان به مساحت  350 متر مربع و زیر بنای 200 متر مربع توسط یکی از خیرین بزرگوار شهرستان ایذه  به نام حمزه علی خادمی جهت راه اندازی کتا بخانه عمومی در روستای ملاح سادات حسینی به نهاد کتابخانه های عمومی اهداء گردید.

 

نادر مرادی فر ضمن تقدیر و تشکر از این فرد خیر گفت : کتابخانه های عمومی به عنوان پیشانی فرهنگ در سطح جامعه خدمات متنوع فرهنگی به مردم ارائه می نمایند و باید این فضا در روستاهای فاقد کتابخانه ایجاد، تقویت و توسعه یابند.

 

مرادی فر در ادامه گفت: منطقه سادات حسینی در پشت دریاچه سد کارون 3 با چندین روستا و جمعیت 10هزار نفری فاقد هرگونه مکان فرهنگی می باشد که با راه اندازی و بهره برداری از این کتابخانه در یک ماه آینده گام مهمی به سمت رشد و ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان ایذه علی الخصوص در این منطقه  برداشته خواهد شد.

 

مرادی فر افزود: یکی از تلاشهای اداره کتابخانه های عمومی جلب مشارکتهای خیرین بزرگوار شهرستان می باشد که این کمک ها و حمایتها شامل : اهدای زمین، اهدای ساختمان ، اهدای کتاب، اهدای تجهیزات، کنکهای نقدی و... می باشد که می تواند به پیشرفت فعالیتهای کتابخانه های عمومی قوت بیشتری ببخشد و نیازهای فرهنگی شهرستان را برطرف نماید.

 

وی در پایان گفت: ما از همه نوع کمکی که توسط خیرین بزرگوار شهرستان در جهت ارتقای فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ عمومی شهرستان باشد استقبال خواهیم کرد و کلیه این کمکها به نام خیرین بزرگوار در کتابخانه های عمومی به ثبت خواهد رسید.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: