کد خبر: 16665
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 شهریور 1393 - 09:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی سربیشه معرفی شد

      در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سربیشه میثم حسینی به عنوان سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان انتخاب و از تلاش های سیده طاهره هاشمی رئیس سابق این اداره قدردانی شد.
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی سربیشه معرفی شد

 

به گزارش لیزنا، در ابتدای این جلسه  فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سربیشه با بیان اینکه تاریخ هیچ تمدنی خالی از كتاب و كتابت نبوده ‌است، گفت: همه فرهنگ ها با كتاب آغاز می‌شوند و با كتاب رشد می‌كنند و در این میان آیین مقدس اسلام بیشترین بهره را از كتاب برده‌ است.

 

غلامرضا خدادادی با بیان اینکه پیامبر عظیم الشأن اسلام رسالتش را با فرمان «خواندن» از سوی خداوند آغاز کرده است، خاطر نشان کرد: در همین فرهنگ مقدس است كه خداوند منان به قلم سوگند یاد می‌كند و معجزه‌ آخرین فرستاده اش را یك كتاب قرار داده‌ است.

 

خدادادی ضمن تشکر از سرپرست شهرداری سربیشه در خصوص تخصیص به موقع نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی، خواستار توجه بیشتر به این مهم در جهت پیشرفت هرچه بهتر کتابخانه های عمومی شهرستان شد.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی نیز در این جلسه از عضویت بیش از 5 درصد جمعیت شهرستان سربیشه در کتابخانه های عمومی خبر داد و افزود: شهرستان سربیشه با 3 کتابخانه فعال نهادی به بیش از 2 هزار نفر عضو، ارائه خدمت می کند.

 

محمود کاظم زاده با اشاره به بیست و دومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه امسال،  از هفته کتاب به عنوان فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر مردم با کتاب وکتاب خوانی یاد کرد و خواستار برنامه ریزی مناسب و کاربردی برای این هفته شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خانم هاشمی در دوران تصدی پست ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سربییشه برای میثم حسینی، به عنوان سرپرست جدید این اداره آرزوی توفیق و موفقیت کرد.  

 

یزدان پناه  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سربیشه نیز در این جلسه با اشاره به اهميت جلسات انجمن کتابخانه های عمومی در شهرستان، گفت: برگزاری جلساتی با موضوع کتاب و مطالعه به احیاء فرهنگ مطالعه و همچنین پیشرفت بیشتر کتابخانه های عمومی شهرستان می انجامد.  

 

در ادامه میثم حسینی سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سربیشه گزارشی از مهم ترین برنامه های برگزار شده در دهه کرامت ارائه داد و خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع "ضامن آهو" برای گروه سنی کودک و نوجوان، برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب حضرت امام رضا(ع)، مسابقه نامه ادبی به هشتمین خورشید امامت و مسابقه مقاله نویسی با موضوع سیره تربیتی حضرت معصومه(س) از برنامه های کتابخانه های عمومی این شهرستان در دهه کرامت امسال بود.

 

در ادامه اين مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات سرکار خانم سیده طاهره هاشمی تقدير و آقاي میثم حسینی به عنوان سرپرست جديد اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان سربیشه منصوب شد. 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: