کد خبر: 16683
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 شهریور 1393 - 11:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری کلاسهای آموزشی در کتابخانه های عمومی هندیجان

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان هندیجان از برگزاری کلاسهای آموزشی مختلف در کتابخانه های عمومی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان خبر داد.
برگزاری کلاسهای آموزشی در کتابخانه های عمومی هندیجان

 

به گزارش لیزنا،امین قنواتی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هندیجان، گفت: برگزاری ویژه برنامه ها جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از اولویتهای کتابخانه های عمومی این شهرستان می باشد که در صدد هستیم با اجرای برنامه های جذاب و متنوع موجبات حضور عموم مردم را در کتابخانه های عمومی فراهم کرده و نیازهای اطلاعاتی آنها را برآورده کنیم.

 

وی افزود: اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان، نوجوانان وکودکان با همکاری کمیته امور بانوان فرمانداری این شهرستان دوره های آموزشی مختلفی را در کتابخانه های عمومی برگزار نموده است.

 

وی گفت: از جمله دوره های آموزشی برگزار شده : برگزاری کلاسهای چرم سازی، هویه کاری، ساخت جعبه های کادویی ،کلاسهای نقاشی بزرگسالان به مدت یک ماه در کتابخانه شهید مدرس هندیجان برگزار شد و تا پایان ماه جاری ادامه دارد.

 

وی گفت: همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین و مکتوب برای تمامی اعضاء و عموم مردم در محل کتابخانه های عمومی نیز جزء برنامه های کتابخانه های عمومی این شهرستان بوده است.

 

قنواتی در ادامه افزود: برگزاری کلاسهای نقاشی و قصه گویی با در بخش کودک کتابخانه های عمومی شهرستان ویژه کودکان و نوجوانان با حضور عموم کودکان شهرستان نیز جزء برنامه های کتابخانه های عمومی بوده است که در حال برگزاری است.

 

وی افزود: برگزاری کلاسهای نقاشی و قصه گویی برای آشنایی کودکان با کتاب و کتابخانه کمک بسزایی در علاقمند کردن افراد از دوران کودکی به مطالعه می کند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: