کد خبر: 16688
تاریخ انتشار: دوشنبه, 24 شهریور 1393 - 16:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

عرضه کتاب های « مروارید» با 10 درصد تخفیف

      کتاب‌های نشر مروارید، با ۱۰ درصد تخفیف در پیشخوان فروشگاه اینترنتی شهر کتاب برای اهالی فرهنگ و هنر عرضه شده است.
عرضه کتاب های « مروارید» با 10 درصد تخفیف

 

به گزارش لیزنا، کتاب‌های نشر مروارید، به عنوان پرفروش‌ترین ناشر کتاب‌های شعر، با ۱۰ درصد تخفیف در پیشخوان فروشگاه اینترنتی شهر کتاب برای اهالی فرهنگ و هنر عرضه شده است. این فروشگاه در ادامه اجرای طرح‌های تخفیفی خود، این بار با همکاری نشر مروارید، کتاب‌های این انتشارات را تا پایان شهریور ماه ۱۳۹۳ با ۱۰ درصد تخفیف  عرضه می‌کند.



 کتاب‌های نشر مروارید در حوزه‌های شعر، ادبیات داستانی، اندیشه و علوم اجتماعی، ادبیات و نقد ادبی، تاریخ، طنز، هنر و... منتشر می‌شوند.‌



 در مجموعه شعر نشر مروارید که با شکلی ثابت سال‌هاست منتشر شده، شاهد انتشار گزینه اشعار بزرگانی چون نیما یوشیج، احمد شاملو، نصرت رحمانی، فروغ فرخزاد، سیمین بهبهانی، مهدی اخوان ثالث، قیصر امین پور، علی باباچاهی، شفیعی کدکنی، عمران صلاحی، بیژن جلالی، منصور اوجی، م. آزاد، رضا چایچی و... هستیم.



 کوتاه بیا، عمرم به نیامدنت قد نمی‌دهد، فکر کنم باران دیشب مرا شسته امروز توأم، دستورهای زبانی یک دیکتاتور عاشق و زنمرد سروده ‌کامران رسول زاده نیز از پرفروش‌های نشر مروارید در فروشگاه اینترنتی شهر کتاب هستند.

داستان‌های نیویورکر، وقت نویس، خنده در تاریکی، در ستایش مرگ، دروغ سوم، شهرت و قرار ملاقات از پرفروش‌های ادبیات داستانی و استادان تبسم، بفرمایید بنشینید صندلی عزیز، مالاریا و الفبای تقلب از پرفروش‌های طنز نشر مروارید در فروشگاه اینترنتی شهر کتاب هستند.

 علاقمندان می‌توانند تا پایان شهریورماه ۱۳۹۳، کتاب‌های نشر مروارید را با ۱۰ درصد تخفیف از فروشگاه اینترنتی شهر کتاب تهیه کنند.‌ همچنین امکان خرید تلفنی با شماره ۸۸۱۷۱۹۸۳ و یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۸۹۵۱۸۹۵۱، فراهم است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: