کد خبر: 16697
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 شهریور 1393 - 14:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برپايی نمايشگاه اسناد تاريخی مهريز توسط كتابخانه ملی يزد

      به همت سازمان اسناد و كتابخانه ملي يزد  نمايشگاه اسناد تاريخي و توانمنديهای شهرستان مهريز در آستانه روز بزرگداشت شعر و ادب فارسي و در حاشيه برگزاري هفدهمین همايش يزد شناسي برگزار مي شود.
برپايی نمايشگاه  اسناد تاريخی مهريز توسط كتابخانه ملی يزد

 

به گزارش لیزنا، مديريت سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد بنا دارد در آستانه روز بزرگداشت شعر و ادب فارسي و در حاشيه برگزاري همايش 17يزد شناسي از ساعت 17الي 22:30 تاريخ  26شهريور ماه نمايشگاه اسناد تاريخي شهرستان مهريز را با همكاري ادارات و ارگانهاي علمي-فرهنگي استان در محل هتل كاروانسراي شاه عباسي مهريز برپا كند.

 

صفحاتي از اطلاعات سجلي مشاهير ميبد(ثبت احوال)، اسناد قديمي و اسناد دستگاه هاي اداري چون اعلام پايان انتخابات در بخش مهريز و ميانكوه به فرمانداري شهرستان يزد ، مكاتبه فرماندار يزد با اداره فرهنگ مهريز در خصوص احداث مدرسه در روستاي دره ، گزارش رئيس فرهنگ شهرستان يزد به فرمانداري يزد در خصوص تشكيل كلاس پنجم درروستاي سريزد و تشكيل كلاس ششم به شرط رسيدن به حد نصاب دانش آموزان ، تعیین زمین مناسب برای احداث ساختمان عمارت شهرداری مهريز نمونه هايي از اسناد موجود در اين نمايشگاه مي باشد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: