برگزاری جلسه معارفه دانشجویان جدید دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)

 

به گزارش لیزنا، مراسم معارفه دانشجویان جدید علم اطلاعات و دانش‎شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) عصر روز شنبه (29 شهریور 1393) با حضور، مدیر گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه، دکتر زهرا جعفرزاده کرمانی و ریاست دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و حسن بهزادی عضو هیئت علمی علم اطلاعات و دانش‎شناسی برگزار شد.

 

این مراسم به همت انجمن علم اطلاعات و دانش‎شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) برگزار شد، دبیر انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی عطیه باغستانی تجلی و اعضای انجمن خانم‌ها عطیه صمیمی، زهرا شجاعی، مریم عطار مقدم، فرزانه خزاعی، طاهره امیدوارمقدم، خدیجه برقی، سمیرا ولی‎روح و زهرا آصفی با طراحی برنامه‌هایی متنوع میزبان دانشجویان جدیدالورود بودند.

 

در ابتدای مراسم دکتر زهرا جعفرزاده کرمانی، مدیر گروه علم اطلاعات و دانش‎شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، ضمن تبریک به دانشجویان علم اطلاعات و دانش‎شناسی به معرفی حرفه و اساتید دانشگاه و جایگاه مؤثر و مهم رشته علم اطلاعات و دانش‎شناسی پرداختند.

 

ایشان در ادامه به ذکر برخی از فعالیت‌های گروه کتابداری دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، پرداختند. همچنین درباره ارزش علم اطلاعات و دانش‎شناسی و همگامی این رشته با پیشرفت‌ها مطالب مفیدی را بیان داشتند.

 

وی همچنین دانشجویان را به انجام فعالیت‌های فوق‌برنامه در داخل و خارج دانشگاه تشویق و به ایشان توصیه کرد با شرکت در همایش‌ها، نشست‌های علمی، و نظیر آن از جمله برنامه‌های انجمن شرایط را برای رشد علمی و حرفه‌ای و منزلت اجتماعی خود فراهم نمایند.

 

در ادامه این مراسم عطیه باغستانی تجلی، دبیر انجمن علمی دانشگاه ضمن بیان فعالیت‌های انجمن علمی- دانشجویی گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) و ضمن تشکر از زحمات استاد مشاور انجمن، جناب آقای دکتر حسن بهزادی بیان داشت: که نشریه دانشورزان جوان، نشریه علمی تخصصی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) با باز نشر مجدد زمینه را برای فعالیت هرچه بیشتر دانشجویان کتابداری فراهم خواهد کرد.