کد خبر: 16773
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 مهر 1393 - 11:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) در آغاجاری به بهره برداری رسید

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی آغاجاری از بهره برداری از کتابخانه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در شهرستان آغاجاری خبر داد.
کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) در آغاجاری به بهره برداری رسید

 

به گزارش لیزنا، نرگس موقر پور گفت: یکی از راههای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه استفاده از ظرفیت توسعه فیزیکی کتابخانه های عمومی  و فراهم آوردن امکانات استفاده از منابع می باشد.

 

وی گفت: موضوع افزایش تعداد کتابخانه های عمومی در مناطق مختلف هر شهرستان همواره یکی از اهداف اصلی نهاد کتابخانه های عمومی محسوب می شود تا از این طریق بتوانند فضای لازم و امکانات سخت افزاری را برای حضور عمومی مردم در این مراکز فرهنگی مهیا کنند.

 

موقر پور گفت: یکی از برنامه های این اداره در جهت توسعه کتابخانه های عمومی ، ساماندهی کتابخانه ها ی مساجد  که بصورت غیر رسمی  فعالیت می کنند ، می باشد و با پیوستن این کتابخانه ها به جمع کتابخانه های زیرمجموعه نهاد کتابخانه های عمومی امکانات قابل ملاحظه ای برای این مکانها در نظر گرفته می شود و منابع لازم برای آن تامین می شود.

 

وی افزود: در حال حاضر باتوجه به تایید یک باب کتابخانه مشارکتی دیگر به نام حضرت ولی عصر(عج) تو سط نهاد کتابخانه های عمومی کشور ،تعداد کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری به 4 باب رسیده است.

 

موقرپور گفت: کتابخانه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) با زیر بنای 110 متر مربع و 10 هزار جلد کتاب و 315 عضو فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نموده است و خدمات فرهنگی خوبی را به عموم مردم ارائه می دهد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: