کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) در آغاجاری به بهره برداری رسید

 

به گزارش لیزنا، نرگس موقر پور گفت: یکی از راههای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه استفاده از ظرفیت توسعه فیزیکی کتابخانه های عمومی  و فراهم آوردن امکانات استفاده از منابع می باشد.

 

وی گفت: موضوع افزایش تعداد کتابخانه های عمومی در مناطق مختلف هر شهرستان همواره یکی از اهداف اصلی نهاد کتابخانه های عمومی محسوب می شود تا از این طریق بتوانند فضای لازم و امکانات سخت افزاری را برای حضور عمومی مردم در این مراکز فرهنگی مهیا کنند.

 

موقر پور گفت: یکی از برنامه های این اداره در جهت توسعه کتابخانه های عمومی ، ساماندهی کتابخانه ها ی مساجد  که بصورت غیر رسمی  فعالیت می کنند ، می باشد و با پیوستن این کتابخانه ها به جمع کتابخانه های زیرمجموعه نهاد کتابخانه های عمومی امکانات قابل ملاحظه ای برای این مکانها در نظر گرفته می شود و منابع لازم برای آن تامین می شود.

 

وی افزود: در حال حاضر باتوجه به تایید یک باب کتابخانه مشارکتی دیگر به نام حضرت ولی عصر(عج) تو سط نهاد کتابخانه های عمومی کشور ،تعداد کتابخانه های عمومی شهرستان آغاجاری به 4 باب رسیده است.

 

موقرپور گفت: کتابخانه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) با زیر بنای 110 متر مربع و 10 هزار جلد کتاب و 315 عضو فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نموده است و خدمات فرهنگی خوبی را به عموم مردم ارائه می دهد.