کد خبر: 16788
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 مهر 1393 - 12:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

اهدای بیش از 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی

      کارشناس تأمین منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی از اهدای بیش از 16 هزار و 800 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در سال 1392 خبر داد.
اهدای بیش از 16 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی

 

به گزارش لیزنا، محمود حاجی، کارشناس تأمین منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه در سال گذشته 16 هزار و 811 جلد کتاب توسط مردم فرهنگ دوست استان خراسان جنوبی به کتابخانه های عمومی این استان اهداء شده است، گفت: کتاب های اهدایی به فراخور نیاز در کتابخانه های عمومی استان توزیع و مورد بهره برداری مراجعه کنندگان قرار می گیرد.

 

کارشناس تأمین منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان، اهدای کتاب را در بالابردن سطح کیفی و کمی منابع کتابخانه ای مؤثر دانست و افزود: اهدای کتاب در اعتلای دانش عمومی جامعه نقش به سزایی ایفا می کند.

 

محمود حاجی با بیان اینکه شهرستان بیرجند با جذب 4 هزار و 967 جلد کتاب اهدایی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد: شهرستان نهبندان با جذب 4 هزار جلد کتاب اهدایی و شهرستان قاین با جذب 2 هزار و 251 جلد کتاب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

 

کارشناس تأمین منابع اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی از آمادگی این اداره کل و کتابخانه های عمومی در دریافت کتاب های اهدایی مردم خبر داد و افزود: پیک جمع آوری کتب اهدایی از طریق ارسال نشانی متقاضیان اهدای کتاب به سامانه پیام کوتاه 300072106  آماده دریافت کتب اهدایی همشهریان عزیز مرکز استان از درب منازل آنهاست.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: