کد خبر: 16793
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 02 مهر 1393 - 15:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی پيش قلعه

      به مناسبت هفته دفاع مقدس در کتابخانه برادران شهيد صالحي شهر پيش قلعه  نمايشگاهي با محوريت دفاع مقدس برپا شده است.
برگزاری نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی پيش قلعه

 

به گزارش لیزنا، حمیده سلیمی، مسئول کتابخانه برادران شهيد صالحي شهر پيش قلعه خراسان شمالی، با اشاره به صاحبان پلاک هایی که در قطعات بهشتی شهرمان آرمیده اند و صاحبان  پلاک هایی که در اعماق رمل ها و سینه کش کوه ها منتظرند، و در یادها جاویدانند و نامشان یادآور 8 سال دفاع مقدس است، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در کتابخانه برادران شهيد صالحي شهر پيش قلعه  نمايشگاهي با محوريت دفاع مقدس و 8 سال حماسه غرور آفرين، با همکاري اعضاي فعال  برپا شده است.

 

مسئول کتابخانه برادران شهيدصالحي افزود: اين نمايشگاه شامل آثار مکتوب و عکس به همراه یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس است که با هدف یادآوری سالها حماسه سازی فرزندان این مرز و بوم برگزار شده است. 

 

سلیمی در ادامه افزود: در حاشيه  اين نمايشگاه مسابقه نقاشي  با محوريت دفاع مقدس براي اعضاي کودک با هدف آشنايي کودکان  با فرهنگ غنی دفاع مقدس در حال برگزاری است.

 

سلیمی در پایان با اشاره به برنامه های فرهنگی کتابخانه برادران شهید صالحی در هفته دفاع مقدس گفت: مسابقات کتابخوانی و نقد کتاب دفاع مقدس و محیط سازی کتابخانه از دیگر فعالیت های این کتابخانه در این ایام است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: