کد خبر: 16810
تاریخ انتشار: شنبه, 05 مهر 1393 - 14:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

توزیع بسته های فرهنگی بین دانش آموزان کلاس اولی شوشتر

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر از توزیع بسته های فرهنگی بین دانش آموزان کلاس اولی توسط اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.
توزیع بسته های فرهنگی بین دانش آموزان کلاس اولی شوشتر

 

به گزارش لیزنا، معصومه نیک‌فرد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر، گفت : همزمان با بازگشایی مدارس و ورود دانش آموزان کلاس اولی یک بسته فرهنگی به همراه یک شاخه گل و صبحانه سالم بین دانش آموزان کلاس اولی شهرستان شوشتر توزیع گردید.

 

نیک فرد افزود: این بسته فرهنگی شامل 2 عدد کتاب ، یک بسته مداد رنگی 12 تایی به همراه وسایل کمک آموزشی چینه و چوب خط بوده که با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری و شورای شهر شهرستان شوشتر به دانش آموزان کلاس اولی مناطق محروم و حاشیه شهر هدیه شد.

 

نیک فرد هدف از این کار آشنایی دانش آموزان کلاس اولی در بدو ورود به مدرسه با فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، آموزش بهداشت آموزان جهت داشتن شهری پاکیزه ، کمک به خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت مناطق محروم حاشیه شهر و ترغیب دانش آموزان به مسائل فرهنگی عنوان کرد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شوشتر تكريم دانش‌آموزان را از اهداف این برنامه برشمرد و گفت: با انجام اين گونه فعاليت‌ها دانش آموزان پي خواهند برد كه مسئولان و خدمتگزاران در سطح شهر اعم از ادارات فرهنگی، شهردار، شورای شهر و ... از امر آموزش غافل نيستند و ارتقاي فرهنگ عمومی منطقه را از آنان خواستارند و انتظار دارند دانش آموزان با تمام تلاش و توان خود به مسائل درسی بپردازند تا بتوانند در آینده فردی مفید و تاثیر گذار برای منطقه باشند.

 

معصومه نیک فرد این حرکت فرهنگی شورای شهر و شهردار شوشتر را نشان از فرهنگ دوستی ،  علاقه و اشتیاق شهردار نسبت به موضوع کتاب و کتابخوانی و توجه ویژه به مناطق محروم شوشتر بیان کرد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: