توزیع بسته های فرهنگی بین دانش آموزان کلاس اولی شوشتر

 

به گزارش لیزنا، معصومه نیک‌فرد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شوشتر، گفت : همزمان با بازگشایی مدارس و ورود دانش آموزان کلاس اولی یک بسته فرهنگی به همراه یک شاخه گل و صبحانه سالم بین دانش آموزان کلاس اولی شهرستان شوشتر توزیع گردید.

 

نیک فرد افزود: این بسته فرهنگی شامل 2 عدد کتاب ، یک بسته مداد رنگی 12 تایی به همراه وسایل کمک آموزشی چینه و چوب خط بوده که با همکاری اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری و شورای شهر شهرستان شوشتر به دانش آموزان کلاس اولی مناطق محروم و حاشیه شهر هدیه شد.

 

نیک فرد هدف از این کار آشنایی دانش آموزان کلاس اولی در بدو ورود به مدرسه با فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، آموزش بهداشت آموزان جهت داشتن شهری پاکیزه ، کمک به خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت مناطق محروم حاشیه شهر و ترغیب دانش آموزان به مسائل فرهنگی عنوان کرد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شوشتر تكريم دانش‌آموزان را از اهداف این برنامه برشمرد و گفت: با انجام اين گونه فعاليت‌ها دانش آموزان پي خواهند برد كه مسئولان و خدمتگزاران در سطح شهر اعم از ادارات فرهنگی، شهردار، شورای شهر و ... از امر آموزش غافل نيستند و ارتقاي فرهنگ عمومی منطقه را از آنان خواستارند و انتظار دارند دانش آموزان با تمام تلاش و توان خود به مسائل درسی بپردازند تا بتوانند در آینده فردی مفید و تاثیر گذار برای منطقه باشند.

 

معصومه نیک فرد این حرکت فرهنگی شورای شهر و شهردار شوشتر را نشان از فرهنگ دوستی ،  علاقه و اشتیاق شهردار نسبت به موضوع کتاب و کتابخوانی و توجه ویژه به مناطق محروم شوشتر بیان کرد.