کد خبر: 16811
تاریخ انتشار: شنبه, 05 مهر 1393 - 14:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری مسابقه نقاشی در کتابخانه های عمومی جاجرم

      به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، در کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم برگزار شد.
برگزاری مسابقه نقاشی در کتابخانه های عمومی جاجرم

 

به گزارش لیزنا، محمد عباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم، با بیان این ‌که ایام دفاع مقدس از برگ‌های زرین تاریخ کشورمان است بر تجلیل و تکریم از شهدا، جانبازان و ایثارگران که پرچم استقلال، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند تاکید کرد.

 

عباس زاده اظهار داشت: امروز اگر کشور ما حرفی برای گفتن دارد و نگاه جهان به ایران معطوف شده و عزت و اقتداری که در جهان پیدا شده به برکت این دفاع مقدس و از ثمره آن دوران پرافتخار است.

 

وی افزود: امروز حداقل وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران به این نظام مقدس این است که از زحمات، رشادت ها و ایثارگری های آن جوانان پاک که قطره قطره خون هایشان در راه دفاع از کشور ریخته شد تجلیل و پاسداشت نماییم.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم افزود: نسل کودک و نوجوان نیازمند آشنایی بیشتر با فرهنگ دفاع مقدس است و این ایام بهانه ‌ی خوبی بود تا کودکان و نوجوانان با ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ملت ایران آشنا شوند.

 

عباس زاده افزود: با همین هدف مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی سطح شهرستان جاجرم در حال برگزاری است که هدف آن آشنایی کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه با مضمون ایثار، مقاومت، شهادت و ... است.

 

عباس زاده در پایان گفت: این مسابقه بین دانش آموزان مقطع ابتدایی در سطح مدارس این شهرستان و با همکاری اداره بهزیستی، اداره ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

 

در پایان این مسابقه به نفرات برتر جوایزی اهدا  می گردد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: