کد خبر: 16823
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 مهر 1393 - 09:52

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

هفته کتاب فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

      جلسه ستاد هفته کتاب اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان با محوریت فعالیت ها و برنامه های اجرایی بیست ودومین دوره هفته کتاب در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
هفته کتاب فرصتی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی

 

به گزارش لیزنا، در این جلسه محمدجواد حسین زاده، مدیر کل کتابخانه های عمومی کرمان، ضمن اشاره به نقش و جایگاه کتاب و کتابخوانی در گسترش دانش و ارتقای میزان آگاهی های عمومی گفت : هفته کتاب زمان مناسبی جهت نشر و گسترش فرهنگ کتابخوانی است .

 

وی گفت : میزان پیشرفت فرهنگ در هر جامعه بستگی تنگاتنگی به میزان مطالعه فردی و برخورد شایسته افراد آن جامعه با کتاب و کتابخوانی دارد .

 

 حسین زاده با اشاره به این مطلب که کتابخانه های عمومی در آگاهی بخشی به جامعه نقش اساسی دارند بر لزوم برگزاری با شکوه هفته کتاب و اجرای برنامه های تأثیر گذار و پر محتوا تأکید کرد .

 

وی در بخش دیگر از سخنان خود در خصوص هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: باید تلاش نمود از طریق تبیین جایگاه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه مفید زمینه تعالی جامعه را فراهم نماییم .

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی کرمان افزود:تجلیل ازکتابداران ،خیرین کتابخانه ساز و دست اندرکاران حوزه کتاب و کتابخانه ها، افتتاح کتابخانه های عمومی ، راه اندازی کتابخانه های مشارکتی، اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقات کتابخوانی در سطح کتابخانه های عمومی استان از جمله فعالیت های پیش بینی شده این اداره کل در هفته کتاب است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: