کد خبر: 16826
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 مهر 1393 - 10:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی اندیمشک

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.
برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی اندیمشک

 

به گزارش لیزنا، فریبا لطفی بافنده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک، گفت: به موجب ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدرجنگ تحمیلی  و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  نمایشگاهی با عکس و آثاربازمانده از24شهید بزرگوار درکتابخانه های عمومی اندیمشک برگزار شد.

 

وی گفت: در این نمایشگاه وصیتنامه شهدای بزرگوار، تصاویر و عکسهای آنها، مدارک تحصیلی، وسایل شخصی، کتابهای درسی ، کتابهای غیر درسی، دستنوشته های شهدای بزرگوار و... در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند تا پایان هفته جاری همه روزه صبح‌ها و عصرها با مراجعه به کتابخانه عمومی از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند و از خدمات کتابخانه های عمومی نیز بهره مند شوند.

 

لطفی بافنده در ادامه گفت: این نمایشگاه با حضور مسئولین شهرستانی، فرماندهان نظامی و هموم مردم و... در محل کتابخانه های عمومی افتتاح شد و در این نمایشگاه بسته ها فرهنگی شامل کتاب و جزوه نیز به بازدیدکنندگان نمایشگاه اهداء می شود.

 

لطفی بافنده در پایان گفت: نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت و مناسب ترین زمان برای گسترش و بسط این فرهنگ می باشد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: