برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی اندیمشک

 

به گزارش لیزنا، فریبا لطفی بافنده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک، گفت: به موجب ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدرجنگ تحمیلی  و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  نمایشگاهی با عکس و آثاربازمانده از24شهید بزرگوار درکتابخانه های عمومی اندیمشک برگزار شد.

 

وی گفت: در این نمایشگاه وصیتنامه شهدای بزرگوار، تصاویر و عکسهای آنها، مدارک تحصیلی، وسایل شخصی، کتابهای درسی ، کتابهای غیر درسی، دستنوشته های شهدای بزرگوار و... در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند تا پایان هفته جاری همه روزه صبح‌ها و عصرها با مراجعه به کتابخانه عمومی از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند و از خدمات کتابخانه های عمومی نیز بهره مند شوند.

 

لطفی بافنده در ادامه گفت: این نمایشگاه با حضور مسئولین شهرستانی، فرماندهان نظامی و هموم مردم و... در محل کتابخانه های عمومی افتتاح شد و در این نمایشگاه بسته ها فرهنگی شامل کتاب و جزوه نیز به بازدیدکنندگان نمایشگاه اهداء می شود.

 

لطفی بافنده در پایان گفت: نشر و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود و هفته دفاع مقدس بهترین فرصت و مناسب ترین زمان برای گسترش و بسط این فرهنگ می باشد.