کد خبر: 16851
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 مهر 1393 - 09:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

راه اندازی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در بندر امام خمینی(ره)

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ماهشهر از راه اندازی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در شهرستان بندر امام خمینی(ره) خبر داد.
راه اندازی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در بندر امام خمینی(ره)

 

به گزارش لیزنا، مسلم میرزاوند، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ماهشهر، گفت: اين نمايشگاه به همت اداره كتابخانه هاي عمومي بندر ماهشهر و با همكاري دفتر امام جمعه بندر امام خمینی(ره) و شهرداري بندر امام خميني (ره) در مهديه مسجد جامع بندر امام خميني (ره) برگزار گرديد.

 

وی افزود: در اين نمايشگاه بيش از 3 هزار عنوان كتاب در موضوعات متنوع ديني و مذهبي، دفاع مقدس،كودك و نوجوان، علمي، ادبي، هنري ، سياسي، تاريخي، اجتماعي، آشپزي، شعر و ادبيات، كامپيوتر و... در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفت.

 

ميرزاوند گفت: مزيت خوب اين نمايشگاه علاوه بر موضوعات متنوع در عناوين كتاب ها تخفيف 30 درصدي كتاب و لوازم تحرير در اين نمايشگاه دوهفته اي مي باشد که انتشارات آسو از تهران مجري ارائه محصولات و توليدات خود و همچنين توليدات ديگر ناشران در سطح كشور است که این نمایشگاه را در بندر امام خمینی(ره) راه اندازی کرده است.

 

ميرزاوند گفت : مزیت این نمایشگاه این است که برخلاف نمايشگاه هاي ديگر كه توسط فروشندگان كتاب برگزار مي گرديد، اين بار از خود ناشر جهت برپايي نمايشگاه دعوت بعمل آمده است و اين وجه تمايز اين نمايشگاه با ديگر نمايشگاه هاي برپاشده است.

 

در ادامه ميرزاوند گفت: همه ساله با آغاز فصل مهر و بازگشايي مدارس نمايشگاه هايي توسط شركت هاي پتروشيمي در سطح شهرستان برگزاري مي شد كه بحمد الله اين بار و با برنامه ريزي انجام شده اين مهم را اداره كتابخانه ها عمومي با كمترين هزينه مالي به عهده گرفت و توانست خدمات مهمي از قبيل تهيه لوازم التحرير، بازي هاي فكري ، اسباب بازي و كتاب با تخفيف ويژه براي دانش آموزان به مردم ارائه دهد.

 

 سرپرست اداره كتابخانه هاي عمومي بندر ماهشهر افزود هدف از برگزاري چنين نمايشگاه هايي تاكيد بر اهميت نقش مطالعه وعلم آموزي و همچنين آشنايي بيشتر مردم با ناشران وآثار مولفان مختلف سطح كشور در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مي باشد.

 

ميرزاوند در پايان ضمن قدرداني از امام جمعه و شهردار بندر امام خمینی(ره)  افزود: برپايي اين گونه نمايشگاه ها بطور متناوب در شهرستان ماهشهر ادامه خواهد داشت چرا كه اين امر در رشد و ارتقاي سرانه مطالعه مردم عملي كارساز است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: