کد خبر: 17003
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 مهر 1393 - 21:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بازديد دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين از كتابخانه ملي

      دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين در راس هيئتي 7نفره روز يكشنبه 20 مهر از كتابخانه ملي ديدن كرد.
بازديد دبيركل  جنبش جهاد اسلامي فلسطين از كتابخانه ملي

 

به گزارش لیزنا، دكتر رمضان عبدالله شلح ، دبيركل جنبش جهاد اسلامي فلسطين به همراه 7 تن از مديران جهاد اسلامي از بخش هاي مختلف كتابخانه ملي ديدن كردند و با فعاليت هاي اين نهاد علمي فرهنگي از نزديك آشنا شدند.

 

در اين بازديد رمضان عبدالله ضمن بازديد از تالارهاي ايران شناسي و اسلام شناسي ، نشريات، تالار رقومي و تخصصي در جريان نحوه استفاده از منابع كتابخانه ملي براي مهمانان خارجي قرار گرفت. در حاشيه بازديد دبير كل جهاد اسلامي و همراهان  وي كه با توضيحات كارشناسان و مديران بخش هاي مختلف كتابخانه همراه بود ، مهمانان خارجي با فعاليت هاي تخصصي اين بخش ها  از نزديك آشنا شدند واز  منابع ارزشمند آن ديدن به عمل آوردند.

 

از نكات جالب توجه اين بازديد مي توان به كتاب هاي عربي موجود در تالار اسلام شناسي اشاره كرد كه بسيار مورد توجه مهمانان فلسطيني قرار گرفت.

 

لازم به ياد آوري است، سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران با توجه به سياست هاي جديد خود در زمينه ديپلماسي فرهنگي ، ميزبان مهمانان خارجي بازديد كننده از اين مجموعه عظيم فرهنگي است.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: