کد خبر: 17057
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 مهر 1393 - 16:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

امكان استفاده از قالب دیجیتالی نسخ خطی كتابخانه ابن مسكویه فراهم شد

      سرپرست  اداره كل كتابخانه های عمومی استان اصفهان از دیجیتال سازی 1500 نسخه خطی در كتابخانه ابن مسكویه با همكاری كتابخانه آستان قدس رضوی خبر داد.
امكان استفاده از قالب دیجیتالی نسخ خطی كتابخانه ابن مسكویه فراهم شد

 

به گزارش لیزنا، مسعود سالك اظهار داشت: اطلاعات كتابشناختی نسخ خطی در سامانه مدیریت كتابخانه های به آدرس  samanpl.ir  قرار گرفته است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سامانه، فهرست نسخ خطی موجود را مشاهده نمایند.

 

وی با بیان اینكه دارندگان مدارك كارشناسی و بالاتر، طلاب حوزه های علمیه و پژوهشگران مجاز به استفاده از این منابع هستند افزود: استفاده  و در اختیار نهادن عكس دیجیتالی نسخ  به پژوهشگران در قبال ارائه كارت عضویت و معرفی نامه معتبر از محل اشتغال یا تحصیل امكان پذیر است.

 

سالك ادامه داد: در حال حاضر 2000 كتاب چاپ سنگی و 1500 نسخه خطی در آرشیو این گنجینه واقع در كتابخانه ابن مسكویه موجود است كه می تواند منبع خوبی برای پژوهشگران كشور باشد.

 

 

 

برچسب ها :
اصفهان
|
Iran
|
1393/07/29 - 08:25
0
0
تعدادی نسخ قدیمی دربعضی کتابخانه های استان اصفهان هست ولی جمع آوری نمی شوداگرچه بخشنامه شده ولی کارشناس مربوطه اصلابه کتابخانه هاسری نمی زند
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: