کد خبر: 17060
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 مهر 1393 - 10:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

پرداخت بدهی شهرداری کوت عبدالله به انجمن کتابخانه های عمومی

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی کارون گفت: شهرداری کوت عبدالله بخشی از بدهی خود به انجمن کتابخانه های عمومی شهر را به حساب این انجمن  واریز کرد.
پرداخت بدهی شهرداری کوت عبدالله به انجمن کتابخانه های عمومی

 

به گزارش لیزنا،  هاشم حمیداوی گفت: پرداخت به موقع نیم درصد توسط شهرداری‌ها به رفع مشکلات جاری کتابخانه‌های عمومی می انجامد و راه را برای خدمات بهتر و موثرتر کتابخانه های عمومی فراهم می کند.

 

حمیداوی گفت: در حال حاضر مطالعه به عنوان یکی از  شاخص های مهم  توسعه فرهنگی نیاز به توجه بیشتر از سوی مسئولین دارد چرا که تعداد کتابخانه، کتاب و اعضا در هر منطقه می تواند نشان دهنده توسعه فرهنگی آن منطقه باشد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: با نگاه خوب فرهنگی شهردار کوت عبدالله نخستین واریز سهم نیم درصد کتابخانه های شهرستان کارون انجام پذیرفت . این واریز  بصورت علی الحساب برای اولین بار پس از تفکیک شهرستان تازه تأسیس کارون از کلان شهر اهواز انجام شده است .

 

حمیداوی افزود:  در حال حاضر مبلغ 20 ملیون ریال توسط شهرداری کوت عبدالله پرداخت شد که با اعلام آمادگی و همت شهردار کوت عبدالله به تدریج در ماههای آتی و به صورت منظم مبالغ قابل توجه تر به منظور رفع مشکلات کتابخانه های شهرستان به حساب انجمن واریز خواهد شد که این اقدام شایسته قابل تقدیر  بوده و موجب رشد و نشاط و رونق کتابخانه در ارائه خدمات کتابخانه ای می گردد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی کارون تاکید کرد: از اقدامات خوب پیشین این شهردار اهداء زمین به مساحت 1000 متر مربع جهت ساخت کتابخانه مرکزی کارون بوده که این پروژه با پیشرفت 20درصدی در دو طبقه  در حال احداث است .

 

وی در پایان یادآور شد: اداره شهرستان کارون در آغاز راه اندازی و تشکیل اداره نیازمند توجه  اعضاء و مسؤلان است . در حال حاضر این شهرستان با سه باب کتابخانه به ارائه خدمات می پردازد .

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: