کد خبر: 17069
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 مهر 1393 - 14:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

22 جلسه نقد کتاب در کرمان برگزار می شود

      مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان از برگزاری 22 جلسه نقدکتاب و 25 مسابقه کتابخوانی همزمان با بیست ودومین دوره هفته کتاب خبرداد.
22  جلسه نقد کتاب در کرمان برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، محمدجواد حسین زاده در جلسه ستاد هفته کتاب اداره کل کتابخانه هاضمن اعلام این خبر، افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مفید،رسالت سنگین هدایت افکار عمومی به سمت بایسته های علمی و معرفتی را بر دوش خود احساس می کند و هفته کتاب را زمان شکوفایی اجرای برنامه های خود می داند.

 

وی با تاکید به ضرورت توسعه نقد سالم و تخصصی در این استان اضافه کرد: نقدی سالم است که احساسات و عواطف در آن جای نداشته و بر اساس مستندات علمی به اجرا درآید.

 

حسین زاده با بیان اینکه جلسات استانی و شهرستانی با محوریت کتاب ها و نویسندگان بومی انجام می شود، ابراز امیدواری کرد: باحضورپررنگ نویسندگان،ناشران، منتقدان و علاقمندان به حوزه کتاب، شاهد تقویت حوزه نشر، نویسندگی و مطالعه مفید درسطح استان باشیم.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در هفته کتاب، برگزاری جلسات نقد کتاب و مسابقات کتابخوانی برای اقشار مختلف جامعه را از مهمترین این فعالیت ها برشمرد و اظهار داشت: 25 مسابقه  مکتوب و آنلاین کتابخوانی در شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس booki.ir همزمان با هفته کتاب برگزار خواهدشد.

 

حسین زاده همچنین از برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های ویژه برای کودکان خبر داد و گفت: بخش های کودک کتابخانه های عمومی در هفته کتاب نسبت به برگزاری جلسات قصه گویی و مسابقات نقاشی اقدام خواهند نمود.

 

لازم بذکراست بیست ودومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 لغایت30 آبان ماه برگزارمی شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: