کد خبر: 17070
تاریخ انتشار: سه شنبه, 29 مهر 1393 - 14:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کتاب در خراسان شمالی

      مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کتاب در خراسان شمالی، بر لزوم توجه به نقش كتابداران و اعضای کتابخانه ها بعنوان پايه اصلي برنامه هاي هفته كتاب تاكيد كرد.
برگزاری اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کتاب در خراسان شمالی

 

به گزارش لیزنا،  علی رحیمی، در اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کتاب گفت: این جلسه با هدف برنامه ریزی و تعیین اولویت های لازم  به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن هفته کتاب در استان خراسان شمالی برگزار شد و طی آن پیشنهاد های اجرایی اعضای ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

رحیمی در این جلسه بر لزوم توجه به نقش كتابداران و اعضای کتابخانه ها بعنوان پايه اصلي برنامه هاي هفته كتاب تاكيد كرد و گفت: این برنامه ها با محوریت کتابخانه های عمومی در سه سطح کتابخانه ها، شهرستان ها و استانی برگزار می گردد.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص ترویج کتاب و کتابخوانی همراهی تمامی دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستانی را برای برگزاری هرچه با شکوهتر هفته کتاب خواستار شد.

 

مدیر کل کتابخانه های عمومی از تمام همکاران استان خواست در طول هفته کتاب با اجرای برنامه های متنوع یک جریان فرهنگی کتابخوانی به وجود آورند.

 

وی در خصوص اهم برنامه ها و فعالیت های اداره کل کتابخانه ها در هفته کتاب اظهار کرد: ديدار کتابداران با ائمه جمعه و مقامات استانی در اولین روز هفته کتاب، نشست خبری، آذین بندی کتابخانه ها، برگزاری مسابقات فرهنگی ، تجلیل از خادمان کتاب و کتابخانه، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی و ... از فعالیت های اداره کل کتابخانه های عمومی در طول هفته کتاب است.

 

دبیر برنامه های هفته کتاب نهاد کتابخانه های عمومی در خراسان شمالی گفت: برای ارزیابی فعالیت های هفته کتاب یک تیم قوی تشکیل شده است تا مدام فعالیت های ستاد و شهرستان و کتابخانه ها را ارزیابی نمایند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: