کد خبر: 17096
تاریخ انتشار: جمعه, 02 آبان 1393 - 17:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تشکیل 4 دبیرخانه دایمی برای کارگروه‌های نشست تخصصی معاونت امور فرهنگی

       مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی در دومین روز از نشست معاونت امور فرهنگی با مدیران کل فرهگ و ارشاد استان‌ها از تشکیل 4 کارگروه دایمی برای پی‌گیری مصوبات این نشست خبر داد.
تشکیل 4 دبیرخانه دایمی برای کارگروه‌های نشست تخصصی معاونت امور فرهنگی

 

 به گزارش لیزنا، همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی با اشاره به هدف برگزاری این نشست تخصصی عنوان کرد: هدف از برگزاری این نشست توزیع امکانات فرهنگی در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و آشنا کردن مدیران با افق‌های جدید معاونت امور فرهنگی جهت ریل‌گذاری  فعالیت‌های فرهنگی در سراسر کشور بود.

 

وی افزود: از دیگر اهداف این نشست می‌توان به آشنایی با ظرفیت‌های استانی، تمرکززدایی از فعالیت‌های مرکز و دستیابی به یک درک مشترک میان معاونت امور فرهنگی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در حوزه موضوعات و مسایل فرهنگی اشاره کرد. در این نشست 98 درصد از مدیران کل فرهنگ و ارشاد استان‌ها شرکت داشتند که این آمار بسیار خوبی است.

 

مشاور مدیریتی معاونت امور فرهنگی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روز نخست این نشست گفت: روز گذشته پس از بررسی‌های مقدماتی مسایل و موضوعات، 4 کارگروه  چاپ، نشر و اهل قلم و اطلاع‌رساني كتاب، استان‌هاي مرزي و جشنواره‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي و راهبردها و سياست‌هاي معاونت فرهنگي کار خود را آغاز کردند.

 

همایون امیرزاده از تشکیل دبیرخانه‌های دایمی برای این کارگروه‌ها خبر داد و اعلام کرد: همچنین قرار شد 4 دبیرخانه برای این کارگروه‌ها تشکیل شود تا مصوبات این نشست را پی‌گیری کنند. مصوبات کاربردی که در این کارگروه‌ه به تصویب رسید در دبیرخانه‌های هر کدام از کارگروه‌ها به صورت مستمر پی‌گیری و تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، نشست دو روزه معاونت امور فرهنگی با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها در روزهای 30 مهرماه و اول آبان‌ در تبریز با حضور سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی، محمدمهدی احمدی مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران ستادی معاونت امور فرهنگی و مدیران کل ارشاد استان‌های کشور در تبریز برگزار شد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: