کد خبر: 17107
تاریخ انتشار: شنبه, 03 آبان 1393 - 12:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

اعلام آمادگی دبیرخانه مرکزی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب برای دریافت مستقیم آثار

      دبیر اجرایی نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب از امکان دریافت مستقیم آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره خبر داد.
اعلام آمادگی دبیرخانه مرکزی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب برای دریافت مستقیم آثار

 

به گزارش لیزنا، مرضیه مرآت‌نیا، دبیر اجرایی نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب اظهار داشت: از آنجا که ارتباط برخی روستاهای کشور با مراکز استانی به دشواری برقرار می‌شود، متقاضایان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثارشان را به دبیرخانه مرکزی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب ارسال کنند.  

 

وی افزود: البته این موضوع به معنی موازی کاری با مراکز استانی نیست و هدف آن تسهیل و تسریع ارسال آثار برای حضور در جشنواره است. ضمن این‌که چنین امکانی برای شرکت‌کنندگانی در نظر گرفته شده که ارسال طرح‌هایشان به دبیرخانه مرکزی، راحت‌تر از برقراری ارتباط با مراکز استانی است.

 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، اضافه کرد: به این ترتیب متقاضیان می‌توانند آثارشان را به نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان فجر، شماره 7، ساختمان فجر، طبقه ششم، دبیرخانه جشنواره روستاهای دوستدار کتاب و کد پستی 1589743111 ارسال کنند.

 

به گفته مرآت‌نیا متقاضیان همچنین می‌توانند فایل‌های طرح‌هایشان را به نشانی اینترنتی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

 

نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب، امسال به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: