کد خبر: 17112
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 آبان 1393 - 09:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

بهره برداری از بخش پژوهش کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل

      رییس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل از بهره برداری از بخش پژوهش کتابخانه عمومی شهیدان اسلام  در هفته کتاب سال جاری خبر داد.
بهره برداری از بخش پژوهش کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل

 

 به گزارش لیزنا، ابوذر اکبری نیا، رییس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل گفت: در هفته کتاب امسال برنامه های متنوع و خوبی را با توجه به نیاز مردم شهرستان در نظر گرفته ایم که از جمله این برنامه ها برگزاری آئین بزرگداشت هفته کتاب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خواهد بود.

 

وی افزود: تجلیل از مسئول کتابخانه و کتابداران، تجلیل از اعضای نمونه کتابخانه، تجلیل از اهدا کنندگان کتب و منابع اطلاعاتی، تقدیر از مادران و بانوان  خانه دار عضو فعال کتابخانه، تقدیر از خردسال ترین و مسن ترین عضو کتابخانه، تقدیر از بازنشستگان عضو کتابخانه و تقدیر از یاوران همیشه همراه کتابخانه نیز ار دیگر برنامه های هفته کتاب می باشد.

 

اکبری نیا در ادامه افزود: دعوت از اعضا کتابخانه به همراه خانواده برای بازدید از کتابخانه بمنظور آشنایی و ارتباط بیشتر و بهتر، برگزاری کلاسهای قصه خوانی ویژه کودکان با حضور خانواده ها و  برپایی آیین اهدا کتاب از سوی مردم به کتابخانه در محل نماز جمعه نیز جزء برنامه های این اداره می باشد.

 

دیدار کتابدران با امام جمعه، فرماندار و شهردار و شورای شهر نیز در برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان قرار دارد.

 

اکبری نیا در پایان گفت: مهمترین برنامه در هفته کتاب افتتاح بخش پژوهش کتابخانه شهیدان اسلام هفتگل می باشد که در این بخش پژوهشگران و محققین شهرستان علاوه بر دستیابی به امکانات مورد نیاز، اینترنت، منابع ، نرم افزارها و... می توانند به صورت گروهی به تحقیق و پژوهش بپردازند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: