کد خبر: 17124
تاریخ انتشار: دوشنبه, 05 آبان 1393 - 20:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب بلگراد

همایون امیرزاده مشاور علمی، فرهنگی و مدیریتی معاونت امور فرهنگی با دعوت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به منظور بازدید از پنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد و بررسی حضور ایران به عنوان میهمان ویژه این نمایشگاه راهی صربستان شد.
حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب بلگراد

 

 

به گزارش لیزنا، همایون امیرزاده از سوی معاونت امور فرهنگی ماموریت دارد شرایط و جوانب میهمان ویژه شدن جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد را بررسی کند و در جلسات مقدماتی شرکت کند.

 

بنا بر این گزارش و بر اساس جلسات تنظیم شده، امیرزاده روز سه‌شنبه 6 آبان‌ماه با خانم میربانا لوکیچ، رئیس نمایشگاه کتاب بلگراد دیدار می‌کند و درباره موضوعات فرهنگی به گفت‌و‌گو و تبادل نظرخواهد پرداخت.

 

نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ کتاب در اروپای شرقی است و در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بلگراد ناشرانی از کشورهای آنگولا، استرالیا، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، انگلیس، یونان، کرواسی، هند، ایران، فرانسه، هلند، مقدونیه، آلمان، اتریش، اسپانیا، ژاپن، روسیه، برزیل، بلغارستان، مونته نگرو و لهستان حضور دارند.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غرفه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد کتاب‌هایی با موضوعات فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را به همراه صنایع دستی و بروشورهای فرهنگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: