حضور نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب بلگراد

 

 

به گزارش لیزنا، همایون امیرزاده از سوی معاونت امور فرهنگی ماموریت دارد شرایط و جوانب میهمان ویژه شدن جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد را بررسی کند و در جلسات مقدماتی شرکت کند.

 

بنا بر این گزارش و بر اساس جلسات تنظیم شده، امیرزاده روز سه‌شنبه 6 آبان‌ماه با خانم میربانا لوکیچ، رئیس نمایشگاه کتاب بلگراد دیدار می‌کند و درباره موضوعات فرهنگی به گفت‌و‌گو و تبادل نظرخواهد پرداخت.

 

نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ کتاب در اروپای شرقی است و در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب بلگراد ناشرانی از کشورهای آنگولا، استرالیا، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، انگلیس، یونان، کرواسی، هند، ایران، فرانسه، هلند، مقدونیه، آلمان، اتریش، اسپانیا، ژاپن، روسیه، برزیل، بلغارستان، مونته نگرو و لهستان حضور دارند.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غرفه جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد کتاب‌هایی با موضوعات فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را به همراه صنایع دستی و بروشورهای فرهنگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.