کد خبر: 17136
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 آبان 1393 - 09:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی در هندیجان

      رئیس اداره کتابخانه های عمومی هندیجان از برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی همزمان با هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.
برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی در هندیجان

 

به گزارش لیزنا، امین قنواتی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هندیجان گفت: مسابقه آنلاین کتابخوانی همزمان با هفته کتاب در شهرستان هندیجان با هدف تشویق و ترغیب عموم مردم به مطالعه و کتابخوانی برگزار می شود.

 

وی افزود: ای مسابقه آنلاین از کتاب "هندیجان تمدن خفته در خاک " تالیف مجتبی درویشی و از انتشارات نورمعرفت می باشد که یکی دیگر از اهداف استفاده از این کتاب به عنوان منبع مسابقه در جهت ترویج فرهنگ بومی و محلی در بین نوجوانان و جوانان شهرستان می باشد که با مطالعه این کتاب به فرهنگ و تمدن هندیجان پی ببرند.

 

قنواتی در ادامه عنوان کرد: این مسابقه آنلاین از طریق عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس اینترنتی  www.booki.ir همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 24/8/93 آغاز می شود.

 

وی تاکید کرد : جوایز این مسابقه آنلاین توسط شهرداری شهر هندیجان و شهر زهره تامین می شود و به برندگان مسابقه کتابخوانی کارت هدیه 500 هزار ریالی اهداء خواهد شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی هندیجان به دیگر برنامه های هفته کتاب اشاره کرد و گفت: برگزاری آئین بزرگداشت هفته کتاب و تقدير و تجليل از خادمان کتاب و کتابخوانی، ارائه گزارش عملکرد در نماز جمعه شهرستان، دیدار کتابداران با مسئولین شهرستان، بازدید اقشار مختلف از کتابخانه های عمومی شهرستان، برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب ، اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی، برگزاری جلسات قصه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان و... نیز جزء برنامه های این اداره در هفته کتاب امسال می باشد.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: