برگزاری مسابقه آنلاین کتابخوانی در هندیجان

 

به گزارش لیزنا، امین قنواتی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی هندیجان گفت: مسابقه آنلاین کتابخوانی همزمان با هفته کتاب در شهرستان هندیجان با هدف تشویق و ترغیب عموم مردم به مطالعه و کتابخوانی برگزار می شود.

 

وی افزود: ای مسابقه آنلاین از کتاب "هندیجان تمدن خفته در خاک " تالیف مجتبی درویشی و از انتشارات نورمعرفت می باشد که یکی دیگر از اهداف استفاده از این کتاب به عنوان منبع مسابقه در جهت ترویج فرهنگ بومی و محلی در بین نوجوانان و جوانان شهرستان می باشد که با مطالعه این کتاب به فرهنگ و تمدن هندیجان پی ببرند.

 

قنواتی در ادامه عنوان کرد: این مسابقه آنلاین از طریق عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه ای به آدرس اینترنتی  www.booki.ir همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از تاریخ 24/8/93 آغاز می شود.

 

وی تاکید کرد : جوایز این مسابقه آنلاین توسط شهرداری شهر هندیجان و شهر زهره تامین می شود و به برندگان مسابقه کتابخوانی کارت هدیه 500 هزار ریالی اهداء خواهد شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی هندیجان به دیگر برنامه های هفته کتاب اشاره کرد و گفت: برگزاری آئین بزرگداشت هفته کتاب و تقدير و تجليل از خادمان کتاب و کتابخوانی، ارائه گزارش عملکرد در نماز جمعه شهرستان، دیدار کتابداران با مسئولین شهرستان، بازدید اقشار مختلف از کتابخانه های عمومی شهرستان، برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب ، اجرای طرح اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی، برگزاری جلسات قصه خوانی ویژه کودکان و نوجوانان، برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان و... نیز جزء برنامه های این اداره در هفته کتاب امسال می باشد.