کد خبر: 17163
تاریخ انتشار: جمعه, 09 آبان 1393 - 21:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

تخصیص 230 میلیون تومان برای ساخت و تکمیل کتابخانه‌ شهر مادوان

      در نشست بررسی پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، 230 میلیون تومان برای ساخت و تکمیل پروژه کتابخانه‌ شهر مادوان تخصیص داده شد.
تخصیص 230 میلیون تومان برای ساخت و تکمیل کتابخانه‌ شهر مادوان

 به گزارش لیزنا، با حضور استاندار، نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کتاب و کتابخانه‌های عمومی در گسترش فرهنگ اسلامی نقش بسزایی دارد، اظهار داشت: پروژه کتابخانه عمومی شهر مادوان در سال 90 شروع شد و قرار بود در سال 92 این پروژه به اتمام برسد ولی به دلیل کمبود منابع مالی تاکنون این پروژه بلاتکلیف مانده است.

 

زینب قربانی در ادامه اظهارات خود، بیان کرد: به دلیل اینکه این پروژه نیمه تمام رها شده است متأسفانه محلی برای انجام برخی معضلات اجتماعی شده و چند روز پیش هم اهالی شهر مادوان با حضور در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی  نسبت به این موضوع گلایه کردند.

 

وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا از محل اعتبارات استانی و ماده 180 نسبت به ساخت و تکمیل این پروژه اقدام نمایند.

 

این مسئول با بیان اینکه کتابخانه عمومی شهر مادوان در حال حاضر در یک محل استیجاری با دو هزار عضو در حال فعالیت است که با تکمیل پروژه کتابخانه عمومی مادوان، مشکلات کتابخانه این شهر برطرف خواهد شد.

 

قربانی گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان کل اعتبارات این پروژه بود که تاکنون فقط 284 میلیون تومان آن پرداخت شد.

 

وی به روند پروژه کتابخانه‌ عمومی دولت آباد یاسوج اشاره کرد و افزود: کارهای نهایی این پروژه انجام گرفته و تنها با 25 میلیون تومان برخی از کارهای جزئی آن نیز به اتمام می‌رسد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهم کرد که در هفته کتاب این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.

 

در پایان این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برای اتمام پروژه کتابخانه‌ عمومی شهر مادوان 230 میلیون تومان در نظر می‌گیریم.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: