کد خبر: 17423
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 29 آبان 1393 - 08:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

کارگاه «نقش خانواده در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در فرزندان» برگزار شد

      «کارگاه نقش خانواده در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در فرزندان»، در روز چهارشنبه، بیست و هشتم آبان 1393، در محل کتابخانه ی عمومی امیرالمومنین (ع) شهر سورک برگزار گردید.
کارگاه «نقش خانواده در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در فرزندان» برگزار شد

 

 

به گزارش لیزنا، در پنجمین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، «کارگاه نقش خانواده در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در فرزندان»، در کتابخانه ی عمومی امیرالمومنین (ع) با حضور مادران اسرمی علاقمند به ترویج امر مطالعه و کتابخوانی در فرزندانشان تشکیل شد.

 

اسدی جمنانی کارشناس فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود، با بیان اینکه، نقش و جایگاه کتاب در خانواده ها و راهکارهایی برای تشویق و علاقمندی فرزندان به مطالعه از طریق والدین از مباحث مطرح شده در این کارگاه بود؛ گفت: هدف از برگزاری این کارگاه را،آگاهی بخشی والدین به عنوان اولین عامل و یکی از مهم ترین عوامل موثر در ترویج فرهنگ کتاب خوانی ومطالعه فرزندان مطرح کرد و اظهار داشت که ضروری است با برگزاری کارگاه های این چنینی، الگوی رفتاری والدین را در تأثیرپذیری فرهنگی و فرهنگ سازی ترویج، توسعه، وتعمیق کتاب ومطالعه مورد بازبینی قرار دهیم.

 

وی در ادامه گفت: این که چه عواملی موجب می شود تا خانواده ها برای فرزندان خود برنامه ریزی اصولی وآگاهانه ای نداشته باشند و فرزندانشان شکست و حسرتی بزرگ را در زندگی تجربه کنند به دانش، بینش و نگرش، والدین به مطالعه و کتاب خوانی برمی گردد. وقتی والدین در طول شبانه روز زمانی را به خواندن روزنامه، نشریات یا کتاب اختصاص نمی دهند نمی توان انتظار داشت که این فرهنگ در درون خانواده نهادینه شود.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: