کد خبر: 17429
تاریخ انتشار: جمعه, 30 آبان 1393 - 10:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

ماحصل برنامه های هفته کتاب باید به ترویج فرهنگ مطالعه منجر شود

        مسئول کتابخانه استاد سعیدی بیرجند گفت: نتیجه و ماحصل برنامه های فرهنگی هفته کتاب و سایر ایام باید به ترویج و تبیین فرهنگ کتاب و مطالعه منجر شود در غیر این صورت اجرای این برنامه ها بی معنی و بی فایده است.
ماحصل برنامه های هفته کتاب باید به ترویج فرهنگ مطالعه منجر شود

 

 

به گزارش لیزنا، فائزه نجاریان اظهار داشت: کتاب وسیله و ابزار مهمی در رسیدن انسان به درک بالا و تعالی انسانیت است.

 

وی با بیان اینکه برای ترویج و نهادینه سازی هر فرهنگی از جمله فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از بحث شعار بیرون آییم و توجه به فرهنگ های این چنینی را از خودمان آغاز کینم، تصریح کرد: زمانی یک فرهنگ در جامعه به درستی اشاعه و تبیین می شود که تک تک افراد ابتدا از خود آغاز کرده و مبانی آن فرهنگ را در رفتار و کردار خود متجلی سازند.

 

مسئول کتابخانه استاد سعیدی بیرجند با اشاره به اینکه برای انجام هر کاری باید برنامه ریزی داشت، تصریح کرد: به منظور اثربخشی و تاثیرگذاری بهتر و بیشتر برنامه های هفته کتاب باید هم اندیشی و همفکری تمامی مسئولان مربوطه این حوزه را داشته باشیم.

 

نجاریان تاکید کرد: فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ های ارزشی در جامعه نیازمند زمان طولانی است و ثمره این فرهنگ ها نیز در درازمدت پدیدار و متجلی می شود.

 

وی با اشاره به نقش کتابداران در ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه اظهار کرد: کتابداران باید میزان مطالعه خود را افزایش دهند و حق خود را نسبت به کتاب با اشاعه و ترویج کتابخوانی در میان مخاطبان، ادا کنند.

 

مسئول کتابخانه استاد سعیدی بیرجند بیان کرد: نتیجه و ماحصل برنامه های فرهنگی هفته کتاب و سایر ایام باید به ترویج و تبیین فرهنگ کتاب و مطالعه منجر شود در غیر این صورت اجرای این برنامه ها بی معنی و بی فایده است.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: